„Práce na Úřadu mě nadchla hlavně z toho důvodu, že je kombinací zajímavé pestré práce, ale zároveň mi umožňuje hladce sladit pracovní život se soukromým životem a péčí o rodinu a děti.
Velmi mě baví náplň práce, která má velkou provazbu do práva EU, což dává možnost jednak sledovat dění na nadnárodní úrovni, ale také možnost využít cizí jazyk.
Tvoříme s kolegy funkční tým složený z odborníků z různých oblastí, což mi mnohdy rozšiřuje obzory i v osobní rovině a práce je tak i zábavná."
Jolana, vedoucí Oddělení cenové kontroly a služeb
„Líbí se mi rozmanitost práce na oddělení veřejné podpory. S trochou nadsázky mohu říct, že v pondělí vedu správní řízení,
ve středu radím ministerstvu, jak nastavit dotační program tak, aby byl v souladu s pravidly veřejné podpory a v pátek
v Bruselu předkládám Evropské komisi připomínky k připravovanému nařízení. Mezinárodní přesah a nutnost
využívat angličtinu patří mezi věci, které mě velmi baví. Práce však zahrnuje například i přednášení o problematice veřejné
podpory nebo implementaci umělé inteligence do pracovních procesů Úřadu.“
Vojtěch, Oddělení veřejné podpory
„Když jsem před čtyřmi lety nastupovala na Úřad, nemyslela jsem si, že mě práce tady bude tolik naplňovat a bavit, ale (možná až trochu překvapivě) jde o právně „vyšší dívčí“, zajímavou práci, plnou výzev, která člověka v řadě ohledů rozvíjí. A přitom má člověk pocit, že stojí na té „správné straně“. Mám tu navíc skvělý pracovní tým, takovou pracovní rodinu, se kterou vždy všechno zvládneme, a ještě se u toho zasmějeme. Je zkrátka fajn dělat práci, která dává smysl, umožnuje člověku růst a dělá ji s lidmi, které může považovat za přátele.“
Aneta, vedoucí Oddělení veřejných zakázek
„Na Úřadě jsem začínal jako právník v rámci jedné z odborných agend, ale mou tužbou bylo zkusit si práci personalisty. Jsem rád, že se to nakonec povedlo a že mi Úřad tuto profesní změnu umožnil. Na našem oddělení mám navíc to potěšení spolupracovat se skvělými kolegyněmi. A díky své rozmanité práci jsem v pravidelném kontaktu i s ostatními kolegy či kamarády napříč Úřadem. Při pořádání nejrůznějších vzdělávacích akcí pak mám příležitost potkávat zajímavé osobnosti rovněž z mnoha dalších oblastí nejen ryze odborného zaměření.“
Tomáš, personální oddělení
„Baví mě, že se díky své pozici dostanu k celému spektru různorodých oblastí právničiny – od kritické analýzy judikatury,
přes legislativní činnost, výkladovou praxi až k edukační a metodické činnosti. Každý den je tak jiný a znamená další výzvu,
což mi zároveň umožňuje neustále na sobě pracovat, vzdělávat se a profesně i osobnostně růst.“
Barbora, Oddělení monitoringu, analýz a metodiky VZ
„Práce na Úřadu mě nadchla hlavně z toho důvodu, že je kombinací zajímavé pestré práce, ale zároveň mi umožňuje hladce sladit pracovní život se soukromým životem a péčí o rodinu a děti.
Velmi mě baví náplň práce, která má velkou provazbu do práva EU, což dává možnost jednak sledovat dění na nadnárodní úrovni, ale také možnost využít cizí jazyk.
Tvoříme s kolegy funkční tým složený z odborníků z různých oblastí, což mi mnohdy rozšiřuje obzory i v osobní rovině a práce je tak i zábavná."
Jolana, vedoucí Oddělení cenové kontroly a služeb
„Líbí se mi rozmanitost práce na oddělení veřejné podpory. S trochou nadsázky mohu říct, že v pondělí vedu správní řízení,
ve středu radím ministerstvu, jak nastavit dotační program tak, aby byl v souladu s pravidly veřejné podpory a v pátek
v Bruselu předkládám Evropské komisi připomínky k připravovanému nařízení. Mezinárodní přesah a nutnost
využívat angličtinu patří mezi věci, které mě velmi baví. Práce však zahrnuje například i přednášení o problematice veřejné
podpory nebo implementaci umělé inteligence do pracovních procesů Úřadu.“
Vojtěch, Oddělení veřejné podpory
„Když jsem před čtyřmi lety nastupovala na Úřad, nemyslela jsem si, že mě práce tady bude tolik naplňovat a bavit, ale (možná až trochu překvapivě) jde o právně „vyšší dívčí“, zajímavou práci, plnou výzev, která člověka v řadě ohledů rozvíjí. A přitom má člověk pocit, že stojí na té „správné straně“. Mám tu navíc skvělý pracovní tým, takovou pracovní rodinu, se kterou vždy všechno zvládneme, a ještě se u toho zasmějeme. Je zkrátka fajn dělat práci, která dává smysl, umožnuje člověku růst a dělá ji s lidmi, které může považovat za přátele.“
Aneta, vedoucí Oddělení veřejných zakázek
„Na Úřadě jsem začínal jako právník v rámci jedné z odborných agend, ale mou tužbou bylo zkusit si práci personalisty. Jsem rád, že se to nakonec povedlo a že mi Úřad tuto profesní změnu umožnil. Na našem oddělení mám navíc to potěšení spolupracovat se skvělými kolegyněmi. A díky své rozmanité práci jsem v pravidelném kontaktu i s ostatními kolegy či kamarády napříč Úřadem. Při pořádání nejrůznějších vzdělávacích akcí pak mám příležitost potkávat zajímavé osobnosti rovněž z mnoha dalších oblastí nejen ryze odborného zaměření.“
Tomáš, personální oddělení
„Baví mě, že se díky své pozici dostanu k celému spektru různorodých oblastí právničiny – od kritické analýzy judikatury,
přes legislativní činnost, výkladovou praxi až k edukační a metodické činnosti. Každý den je tak jiný a znamená další výzvu,
což mi zároveň umožňuje neustále na sobě pracovat, vzdělávat se a profesně i osobnostně růst.“
Barbora, Oddělení monitoringu, analýz a metodiky VZ
„Práce na Úřadu mě nadchla hlavně z toho důvodu, že je kombinací zajímavé pestré práce, ale zároveň mi umožňuje hladce sladit pracovní život se soukromým životem a péčí o rodinu a děti.
Velmi mě baví náplň práce, která má velkou provazbu do práva EU, což dává možnost jednak sledovat dění na nadnárodní úrovni, ale také možnost využít cizí jazyk.
Tvoříme s kolegy funkční tým složený z odborníků z různých oblastí, což mi mnohdy rozšiřuje obzory i v osobní rovině a práce je tak i zábavná."
Jolana, vedoucí Oddělení cenové kontroly a služeb
Právník/právnička Sekce veřejných zakázek
Máte zájem o zajímavou, inspirativní a kreativní práci, při které se budete podílet na zlepšení prostředí, ve kterém se vynakládá více než 990 mld. Kč ročně z peněz nás všech?
Umíte si udělat na věc vlastní názor a podložit ho věcnými a logickými argumenty?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- odpovědnou a smysluplnou práci pro Českou republiku,
- přezkoumávat postupy zadavatelů při zadávání veřejných zakázek,
- věnovat se dozoru nad zadáváním veřejných zakázek a nad dodržováním postupu státu, krajů a obcí při uzavírání smluv o veřejných službách v přepravě cestujících,
- vést správní/přestupková řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., č. 194/2010 Sb. a č. 250/2016 Sb.,
- vyhotovovat koncepty prvostupňových rozhodnutí (viz Sbírky rozhodnutí) obsahující stěžejní právní argumentaci včetně vypořádání veškerých námitek účastníků řízení,
- šetřit podněty k zahájení správního řízení,
- provádět kontroly dle kontrolního řádu,
- podílet se na metodické činnosti v oblasti veřejného zadávání a kultivovat tak soutěžní prostředí v České republice.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Právní specializace - kontrolní činnost ve veřejné správě,
- schopnost právní argumentace při vyhotovování konceptů správních rozhodnutí,
- dobré vyjadřovací schopnosti,
- uživatelskou znalost aplikací Word, Excel, Outlook, případně ASPI,
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku veřejných zakázek,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se.
Výhodou jsou znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu, zákona o zadávání veřejných zakázek, zákona o veřejných službách v přepravě cestujících a zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich.
Co Vám nabízíme?
Co od nás určitě nečekejte:
- tuny papírových spisů, protože správní spisy na ÚOHS vedeme elektronicky,
- nekomunikativnost a povýšenost ze strany nadřízených, protože na místech vedoucích zaměstnanců jsou odborníci, kteří na ÚOHS kariérně vyrostli a velmi dobře tak rozumí i práci referentů,
- laxnost v přístupu k zaškolení nových zaměstnanců, protože víme, že opravdové profesionály získáme pouze prostřednictvím investice do jejich znalostí a dovedností,
- stereotyp či rutinu, jelikož problematika veřejných zakázek pokrývá širokou paletu jak právních, tak ekonomických oblastí, je ovlivňována moderními trendy ve společnosti a má i evropský rozměr,
- zaujaté, neprůhledné či jinak "podezřelé" rozhodování, protože ÚOHS rozhoduje nestranně; právní posouzení každého případu vzniká v diskusi a výlučně na základě odborné právní argumentace.
Další informace:
- nástup dle dohody,
- pracovní poměr je se zkušební dobou v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 1 a 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
- v případě oboustranné spokojenosti možnost zařazení na služební místo.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Právník/právnička Oddělení druhostupňového rozhodování VZ
Láká Vás zapojit se do činnosti „odvolací" instance ÚOHS?
Umíte psát právní texty?
Je pro Vás výzvou zastupování u správního soudu?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- připravovat a vyhodnocovat správní spisy pro jednání rozkladové komise v oblasti dozoru nad zadáváním veřejných zakázek,
- zpracovávat koncepty rozhodnutí o rozkladu a dalších opravných prostředcích dle správního řádu,
- připravovat návrhy vyjádření k žalobám podaným proti rozhodnutím Úřadu, zpracovávat kasační stížnosti a vyjádření k Nejvyššímu správnímu soudu,
- připravovat návrhy vyjádření k předběžným otázkám položeným Soudnímu dvoru Evropské unie,
- účastnit se jednání rozkladových komisí tvořených odborníky z praxe,
- zastupovat Úřad při jednání správního soudu.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu na právnické fakultě v oboru právo, právní a veřejnosprávní činnost, právo a právní věda, teoretické právní vědy, právní specializace, veřejná správa apod.,
- znalosti správního řádu,
- zájem o problematiku zadávání veřejných zakázek, správního řízení a správního soudnictví,
- orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, a ASPI,
- prezentační a argumentační dovednosti,
- že jste osoba flexibilní, samostatná, pečlivá a spolehlivá.
Co Vám nabízíme?
- práci v přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- po zapracování možnost práce z domova (v rozsahu 6 dní v měsíci nebo dle potřeby),
- možnost zkráceného úvazku,
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace:
- pracovní poměr je stanoven na dobu určitou (zástup za nepřítomnost) s možností dalšího prodloužení,
- nástup ihned nebo dle dohody,
- pracovní poměr je se zkušební dobou v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 1 a 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Právník/právnička Oddělení druhostupňového rozhodování HS
Chcete vypracovávat návrhy na rozhodnutí předsedy Úřadu o rozkladech a obnově řízení?
Máte zájem o zajímavou práci, při které budete připravovat návrhy vyjádření k žalobám?
Je pro Vás výzvou zastupování Úřadu u správního soudu?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- připravovat a vyhodnocovat správní spisy pro jednání rozkladové komise v oblasti ochrany hospodářské soutěže, významné tržní síly, veřejné podpory, přístupu k dopravní infrastruktuře a přístupu k informacím,
- vypracovávat návrhy rozhodnutí předsedy Úřadu o rozkladech a o návrzích na obnovu řízení nebo o přezkoumání rozhodnutí podle § 94 a násl. správního řádu ve výše uvedených agendách,
- připravovat návrhy vyjádření předsedy Úřadu k žalobám podaným proti rozhodnutím Úřadu, zpracovávat kasační stížnosti a vyjádření k Nejvyššímu správnímu soudu,
- účastnit se jednání rozkladových komisí tvořených odborníky z praxe,
- zastupovat Úřad při jednání správního soudu.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Právní specializace - kontrolní činnost ve veřejné správě,
- znalost správního řádu,
- zájem o problematiku ochrany hospodářské soutěže, významné tržní síly, veřejné podpory, přístupu k dopravní infrastruktuře a přístupu k informacím,
- zájem o problematiku užívání drážní a letecké dopravní infrastruktury a přístupu k ní,
- orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, a ASPI,
- prezentační a argumentační dovednosti,
- jste osoba flexibilní, samostatná, pečlivá a spolehlivá.
Co Vám nabízíme?
- práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- po zapracování možnost práce z domova (v rozsahu 6 dní v měsíci nebo dle potřeby),
- možnost zkráceného úvazku,
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace:
- nástup dle dohody,
- pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 (zástup za nepřítomnost), s možností dalšího prodloužení,
- pracovní poměr je se zkušební dobou v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 1 a 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Právník/právnička nebo ekonom/ka Oddělení dominance a vertikálních dohod - služby
Chcete řešit případy narušující hospodářskou soutěž v ČR?
Máte zájem o zajímavou a inspirativní práci, při které budete identifikovat zneužití dominantního postavení či vertikální dohody narušující hospodářskou soutěž?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- řešit případy narušení hospodářské soutěže formou vertikálních dohod, zneužití dominantního postavení a výkonu veřejné moci orgány veřejné správy ve smyslu zákona o ochraně hospodářské soutěže a Smlouvy o fungování Evropské unie,
- připravovat právní/ekonomické výklady a návrhy rozhodnutí ve všech věcech správních řízení na prvním stupni a spadajících do kompetence oddělení, jakož i dalších rozhodnutí s těmito řízeními souvisejícími,
- monitorovat a analyzovat konkurenční prostředí na relevantních trzích a v oblastech národního hospodářství.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo ekonomického zaměření,
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku hospodářské soutěže,
- dobré vyjadřovací schopnosti,
- orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, a ASPI,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
- že jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá.
Výhodou je orientace v elektronických komunikacích a digitálních technologiích, znalost anglického jazyka, případně znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu.
Co Vám nabízíme?
- práci v přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- po zapracování možnost práce z domova (v rozsahu 6 dní v měsíci nebo dle potřeby),
- možnost zkráceného úvazku,
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace:
- nástup dle dohody,
- pracovní poměr je na dobu určitou se zkušební dobou v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 1 a 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
- v případě oboustranné spokojenosti možnost zařazení na služební místo.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu: personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Právník/právnička nebo ekonom/ka Oddělení veřejné podpory
Chcete aktivně komunikovat s orgány státní/veřejné správy a řešit s nimi právo veřejné podpory?
Motivuje Vás spolupráce s Evropskou komisí na tvorbě a revizích předpisů pro veřejnou podporu?
Bavilo by Vás účastnit se jednání na národní i unijní úrovni k řešení případů veřejné podpory?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- komunikovat s ústředními orgány státní správy a orgány veřejné správy, Evropskou komisí a Stálým zastoupením ČR v Bruselu v rozsahu přidělené agendy v oblasti práva veřejné podpory,
- poskytovat poradenství a konzultace poskytovatelům podpory, účastnit se jednání s poskytovateli podpory a s Evropskou komisí k projednávaným případům,
- spolupracovat s poskytovateli veřejné podpory a Evropskou komisí v rámci řízení vedených u Evropské komise ve věcech veřejné podpory,
- účastnit se jednání pracovních skupin na národní i unijní úrovni,
- spolupracovat s Evropskou komisí a ústředními orgány státní správy při tvorbě a revizích předpisů pro veřejnou podporu.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Bezpečnostně právní studia, Veřejná správa, Teoretické právní vědy, Právní specializace – kontrolní činnost ve veřejné správě, nebo VŠ vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření, nebo VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru evropská studia,
- orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, a ASPI,
- zájem o práci v rámci státní správy a o problematiku veřejné podpory,
- znalosti AJ minimálně na úrovni B1,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
- že jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá.
Co Vám nabízíme?
- práci v přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- po zapracování možnost práce z domova (v rozsahu 6 dní v měsíci nebo dle potřeby),
- možnost zkráceného úvazku,
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace:
- nástup 7/2025 nebo dle dohody,
- pracovní poměr je na dobu určitou 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 2 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě,
- v případě oboustranné spokojenosti možnost zařazení na služební místo na dobu neurčitou, s oborem služby "Ochrana hospodářské soutěže a dozor nad zadáváním veřejných zakázek".
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Recepční
Jste příjemný/á a máte pozitivního ducha?
Umíte profesionálně komunikovat?
Je Vám blízká administrativa a práce na recepci?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- zajišťovat provozní a administrativní chod recepce,
- zajišťovat styk s veřejností a návštěvami Úřadu,
- vyřizovat a přepojovat telefonáty,
- přijímat a evidovat všechny návštěvníky,
- poskytovat administrativní podporu zaměstnancům.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené střední vzdělání,
- základní orientaci v MS Office 2021, v prostředí Windows 10,
- zkušenost z obdobné pozice vítána,
- bezúhonnost,
- příjemné a profesionální vystupování, spolehlivost, flexibilitu, samostatnost a pečlivost,
Zkušenost z obdobné pozice vítána, práce je vhodná i pro OZP.
Co Vám nabízíme?
- práci v přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 5. platová třída (plat 17 530 Kč až 24 910 Kč dle započitatelné praxe) minimální mzda od 20 800 Kč, osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
- plný či částečný úvazek,
- pevná pracovní doba (Po – Pá 8:00 – 16:00 hod.),
- pracovní poměr na dobu určitou s možností dalšího prodloužení.
Další informace:
- nástup 1. 7. 2025 nebo dle dohody.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka.pdf
Právník/právnička nebo ekonom/ka Oddělení dominance a vertikálních dohod - výroba
Chcete se podílet na ochraně konkurenčního prostředí v ČR?
Máte zájem o zajímavou a inspirativní práci, při které budete identifikovat a stanovat postupy řešení případů narušujících hospodářskou soutěž?
Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!
Co u nás budete dělat?
- řešit případy narušující hospodářskou soutěž formou vertikálních dohod, zneužití dominantního postavení a výkonu veřejné moci orgány veřejné správy ve smyslu zákona o ochraně hospodářské soutěže a Smlouvy o fungování Evropské Unie,
- připravovat návrhy rozhodnutí ve všech věcech správních řízení,
- monitorovat a analyzovat konkurenční prostředí na relevantních trzích a v oblastech národního hospodářství.
Co od Vás očekáváme?
- ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu Právo, právní a veřejnosprávní činnost, zejm. Právo a právní věda, Teoretické právní vědy, Právní specializace, Veřejná správa apod., nebo ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického zaměření,
- povědomí nebo alespoň aktivní zájem o problematiku hospodářské soutěže,
- znalost AJ na komunikativní úrovni,
- dobré mluvené i písemné vyjadřovací schopnosti,
- orientaci v MS Office 2021 a novější, v prostředí Windows 10 a novější, ASPI a Beck-online,
- zkušenost s AI vítána,
- schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
- flexibilitu, pečlivost a spolehlivost,
- ŘP. Sk. B.
Výhodou jsou znalosti a předchozí zkušenost s aplikací správního řádu.
Co Vám nabízíme?
- plný úvazek,
- práci v přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
- moderní pracovní prostředí v centru Brna,
- finanční ohodnocení - 13. platová třída (plat 32 180 Kč až 46 820 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny,
- příspěvky z FKSP (na stravování, rekreaci, sport, kulturu, životní a pracovní výročí, ad.),
- aktivní podporu odborného vzdělávání,
- 5 týdnů dovolené,
- 5 dní indispozičního volna (sick day),
- 6 dní/měsíc možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
- pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
- garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby.
Další informace:
- nástup ihned nebo dle dohody,
- pracovní poměr je stanoven na dobu určitou (zástup za nepřítomnost), s možností dalšího prodloužení,
- zkušební doba je v délce 6 měsíců s odkazem na § 178 odst. 3 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě.
V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu:
personalni@uohs.gov.cz, kdy do předmětu uveďte název daného místa.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.
Platová tabulka 188 KB
Stáž pro studenty práva nebo ekonomie
Nabízíme studentům právnických nebo ekonomických fakult, kteří mají zájem o hospodářskou soutěž a rádi by své znalosti prohloubili v této oblasti, neplacené stáže s možností konzultace své závěrečné práce s odborníky ÚOHS.
Co u nás budete dělat?
- spolupodílet se na živých případech na přiděleném pracovišti,
- seznamovat se činností Evropské sítě pro hospodářskou soutěž a Generálního ředitelství pro soutěž Evropské komise.
- analyzovat vybrané právní instituty soutěžního a správního práva,
- zpracovávat právní rozbory a stanoviska,
- zpracovávat ekonomické analýzy,
- analyzovat metody, ekonomické přístupy v soutěžním právu a aplikovat je s ohledem na charakteristiky konkrétních případů.
Co od Vás očekáváme?
- jste studenti 3.- 5. ročníku právnické nebo ekonomické fakulty VŠ,
- zájem o soutěžní právo a hospodářskou soutěž,
- anglický jazyk alespoň na úrovni B2,
- schopnost analyzovat nastalé situace a najít vhodná řešení,
- samostatné kritické uvažování, zodpovědný a pečlivý přístup k práci,
- uvítáme orientaci v ekonomických pojmech a IT.
Co Vám nabídneme?
- možnost konzultace diplomové práce z oblasti hospodářské soutěže s odborníky, kteří se danou problematikou zabývají v každodenní praxi,
- zajímavé, právně komplikované případy oblasti hospodářské soutěže,
- časovou flexibilitu stáže,
- práci v příjemném prostředí v centru Brna.
Pokud dobře rozumíte českému psanému textu a mluvenému slovu a naše nabídka Vás zaujala, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: personalní@uohs.gov.cz.
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel: 542 167 575.
Stáž pro studenty informatiky a statistiky
Nabízíme studentům informatiky a statistiky (či obdobného zaměření), kteří mají zájem o hospodářskou soutěž a rádi by své znalosti prohloubili v této oblasti, neplacenou stáž na pozici datového analytika s možností konzultace své závěrečné práce s odborníky ÚOHS.
Co u nás budete dělat?
- provádět sektorové analýzy,
- porovnávat a vyhodnocovat data v rámci různých hospodářských odvětví,
- analyzovat datové soubory, identifikovat trendy a souvislosti,
- formulovat závěry pro zefektivnění fungování hospodářské soutěže.
Co od Vás očekáváme?
- jste studenti informatiky a statistiky (či obdobného zaměření),
- základní znalost statistických metod a datové analýzy,
- zkušenost s nástroji jako Excel, SQL nebo Python (popř. jiných relevantních programů pro analýzu dat),
- schopnost pracovat s velkými datovými soubory a vyvozovat z nich závěry,
- schopnost prezentovat data pomocí nástrojů jako např. Tableau, Power Bl (popř. jiných nástrojů pro vizualizaci dat),
- zájem o hospodářskou soutěž a její vliv na trh,
- analytické myšlení, pečlivost a schopnost týmové spolupráce.
Co vám nabídneme?
- možnost konzultace diplomové práce z oblasti hospodářské soutěže s odborníky, kteří se danou problematikou zabývají v každodenní praxi,
- časovou flexibilitu stáže,
- stáž lze vykonávat i online,
- práci v příjemném prostředí v centru Brna.
Pokud dobře rozumíte českému psanému textu a mluvenému slovu a naše nabídka Vás zaujala, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail: personalni@uohs.gov.cz
Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel: 542 167 575.