Výsledky vyhledávání výrazu: futcoin net trustpilot Besuche die Website Buyfc26coins.com. Coins in Minuten da..NRac
Na stránkách 377x
- O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2023
Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
36
6
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
8
0
Významná tržní síla
5
0
Veřejné zakázky
35
4
Veřejná podpora
8
4
Všeobecné
11
1
Celkem
103
15
Počet... - Veřejné zakázky > Metodická činnost > Uskutečněné akce v rámci metodické činnosti > Přehled vybraných akcí v roce 2024
Dne 12. prosince 2024 se zástupce Úřadu zúčastnil Tematického setkání - "Vánoční À la carte aneb Zakázky na různé druhy služeb (FM, právní) a jak je soutěžit, které pořádala Asociace pro veřejné zakázky V rámci uvedeného setkání byl prezentován příspěvek, který obsahoval výběr rozhodovací praxe ÚOHS související s tématem setkání (veřejné zakázky na služby se zaměřením na facility management a právní služby).
Dne 25. listopadu 2024 zástupci... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na pevné širokopásmové sítě (čl. 52 GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pevné širokopásmové sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu s odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na mobilní sítě 4G a 5G (čl. 52a GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pasivních a aktivních prvků mobilní sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení. Pokud je realizována investice bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých nákladů odečte ex ante na základě... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Projekty musí splňovat kumulativní obecné podmínky slučitelnosti stanovené v odstavci 3. Kromě toho musí spadat do jedné z kategorií způsobilých projektů uvedených v odstavci 4 a musí splňovat všechny specifické podmínky slučitelnosti pro příslušnou kategorii stanovené v uvedeném odstavci. Výjimka podle odstavce 1 se vztahuje pouze na... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Poukázky na konektivitu (čl. 52c GBER)
Doba trvání režimu poukázek nesmí překročit tři roky. Platnost poukázek pro koncové uživatele nesmí překročit dva roky.
Způsobilé jsou tyto kategorie režimů poukázek:
a) poukázky, které jsou k dispozici spotřebitelům a malým a středním podnikům na předplatné nové širokopásmové služby nebo na upgrade stávajícího předplatného na službu poskytující rychlost stahování alespoň 30 Mb/s za podmínek v době provozní špičky, a to za předpokladu... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz sítě páteřního propojení.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním... - O Úřadu > Volná místa > Volná místa - jiné pozice > Datový analytik
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „ÚOHS“) nabízí studentům informatiky a statistiky (či obdobného zaměření), kteří mají zájem o hospodářskou soutěž a rádi by své znalosti prohloubili v této oblasti, neplacené stáže na pozici datového analytika s možností konzultace své závěrečné práce s odborníky ÚOHS.
Co u nás budete dělat?
provádět sektorové analýzy,
porovnávat a vyhodnocovat data v rámci různých hospodářských... - O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2024
1. Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
37
5
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
10
4
Významná tržní síla
14
1
Veřejné zakázky
41
7
Veřejná podpora
5
1
Přístup... - Informační centrum > Konference a semináře > Svatomartinská konference 2025
Termín konání: 5. a 6. listopadu 2025
Program 242 KB
Představení přednášejících a jejich prezentace
Tiskové zprávy:
6. 11. 2025 Svatomartinská konference 2025 řešila celoevropská témata i instituty české soutěžní politiky
6. 11. 2025 Na Svatomartinské konferenci byla předána ocenění za přínos ochraně hospodářské soutěže a za nejlepší studentskou diplomovou
5. 11. 2025 Úvodní slovo Svatomartinské konference 2025
3. 9. 2025 Svatomartinská...
V aktualitách a tiskových zprávách 2589x
- Save the Date: ICN Unilateral Conduct Workshop se uskuteční v dubnu 2026 v Praze (13. 11. 2025)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže bude v příštím roce pořádat workshop Mezinárodní soutěžní sítě (International Competition Network – ICN) zaměřený na problematiku jednostranného jednání (zneužití dominantního postavení). Workshop se uskuteční v Praze ve dnech 15.-17. dubna 2026 - GTS může posílit své postavení na trhu (31. 8. 2006)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil dvě fúze na telekomunikačním trhu. Na základě dvou rozhodnutí ze dne 18. ledna 2006 získává společnost GTS Central European Holding B.V. možnost kontrolovat společnosti Contactel, Telenor Networks a NEXTRA Czech Republic. Stoprocentní obchodní podíl v Contactelu prodává společnosti GTS dánská firma TDC TOTALLOSINGER A/S. Společnosti Telenor Networks a NEXTRA pak novému vlastníkovi prodává norský TELECOM TELENOR SOLUTIONS AS - ÚOHS se rozhodl zahájit řízení s RWE Transgas (4. 9. 2006)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže se rozhodl zahájit správní řízení se společností RWE Transgas, a.s. Důvodem je možné zneužití dominantního postavení na trhu s plynem. Správní řízení bylo zahájeno 21. listopadu 2005 jak podle českého, tak podle unijního práva - Martin Pecina se setkal s předsedou ERÚ Fiřtem (4. 9. 2006)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Pecina se dnes v Brně setkal s předsedou Energetického regulačního úřadu Josefem Fiřtem - ÚOHS zahájil správní řízení s Albatrosem (18. 4. 2008)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zahájil dne 17. dubna 2008 správní řízení se společností Albatros. - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2013 (17. 2. 2014)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2014 informace o výši poskytnuté veřejné podpory za kalendářní rok 2013. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu (de minimis) či... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2014 (19. 3. 2015)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2015 informace o výši poskytnuté veřejné podpory za kalendářní rok 2014. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu (de minimis) či... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2015 (10. 3. 2016)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2016 informace o výši poskytnuté (tj. vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2015. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu... - Upozornění na blížící se termín pro poskytnutí informací o veřejných podporách vyplacených v roce 2016 (1. 2. 2017)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2017 informace o výši poskytnuté (tj. vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2016. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2016 (16. 3. 2017)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2017 informace o výši poskytnuté (rozuměj vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2016. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu...
cs | en