Výsledky vyhledávání výrazu: futcoin net trustpilot Besuche die Website Buyfc26coins.com. Coins in Minuten da..NRac
Na stránkách 377x
- Veřejné zakázky > Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů > Veřejné zakázky > Vybrané rozsudky soudů > Definice zadavatele
Rozsudek ESD ze dne 10. 11. 1998, C-360/96 Gemeente Arnhem a Gemeente Rheden vs. BFI Holding Bv., rozsudek ESD ze dne 22.5.2003, C-18/01 Arkkitehtuuritoimisto Riitta Korhonen Oy a další vs. Varkauden Taitotalo Oy, ECR 2003, s. I-05321, bod 48.
Z citovaných rozhodnutí vyplývá, že právnická osoba (společnost s ručením omezeným), která je vlastněna regionálními nebo místními orgány, splňuje podmínku uspokojování potřeb veřejného zájmu tehdy, jestliže zajišťuje... - Veřejné zakázky > Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů > Zakázané dohody - bid rigging > Formy bid riggingu
Bid rigging může mít nejrůznější formy. Typickým příkladem je dohoda, kdo v dané soutěži předloží cenově „nejvýhodnější“ nabídku. „Nejnižší“ cena přitom v takovém případě může být i o desítky procent vyšší, než je reálná hodnota plnění zakázky, avšak tajně smluvení uchazeči podají své nabídky tak, že další se zdánlivě jeví ještě dražší (tzv. „krycí nabídky“). Zadavatel pak logicky vybere nejnižší, byť stále velmi vysokou... - Veřejné zakázky > Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů > Přehled uskutečněných akcí > Odborné semináře na Úřadě
Odborné semináře byly pořádány v rámci projektu třikrát ročně, tj. za celou realizaci projektu bylo uskutečněno celkem devět seminářů ve dnech:
22. června 2011
13. prosince 2011
14. prosince 2011
21. června 2012
4. prosince 2012
6. prosince 2012
20. června 2013
27. listopadu 2013
5. prosince 2013
V rámci Odborných seminářů na Úřadě dle harmonogramu projektu bylo proškoleno celkem 460 úspěšných absolventů v souladu se stanoveným indikátorem 07.46.13.
- Veřejné zakázky > Osvěta a transparentnost veřejných zadavatelů > Přehled uskutečněných akcí > Externí vzdělávání v jednotlivých krajích – „roadshow“
Jednalo se o vzdělávací aktivitu projektu, která postupně proběhla ve všech krajích České republiky v následujících termínech:
29. května 2012 Jihočeský kraj (České Budějovice)
26.-27. června 2012 Moravskoslezský kraj (Ostrava)
24. – 25. října 2012 Karlovarský kraj (Karlovy Vary)
21. - 22. listopadu 2012 Kraj Vysočina (Jihlava)
12. - 13. prosince 2012 Plzeňský kraj (Plzeň)
12. - 13. února 2013 Ústecký kraj (Ústí nad Labem)
13. - 14. března 2013 Liberecký... - Hospodářská soutěž > Zakázané dohody > Bid rigging > Formy bid riggingu
Bid rigging může mít nejrůznější formy. Typickým příkladem je dohoda, kdo v dané soutěži předloží cenově „nejvýhodnější“ nabídku. „Nejnižší“ cena přitom v takovém případě může být i o desítky procent vyšší, než je reálná hodnota plnění zakázky, avšak tajně smluvení uchazeči podají své nabídky tak, že další se zdánlivě jeví ještě dražší (tzv. „krycí nabídky“). Zadavatel pak logicky vybere nejnižší, byť stále velmi vysokou... - Informační centrum > Informační listy > 2012
Významné události roku 2012 1.6 MB
Veřejná podpora 1.2 MB (říjen 2012)
Bid rigging 516 KB / Indikátory bid riggingu 124 KB (červenec 2012)
- Významná tržní síla > Metodická činnost > Souhrn výkladových stanovisek > K náležitostem smlouvy mezi odběratelem s významnou tržní silou a dodavatelem
Písemná forma smlouvy ve smyslu ustanovení § 3a zákona při využívání elektronických prostředků (e-mailová komunikace, nástroje typu Adobe Sign či DocuSign)
Zákon o významné tržní síle v ustanovení § 3a výslovně stanoví, že smlouva mezi odběratelem s významnou tržní silou a dodavatelem musí být sjednána písemně. Daný požadavek písemnosti je přitom nutno vztáhnout na všechny fáze smluvního jednání (návrh na uzavření smlouvy, jeho akceptace... - Hospodářská soutěž > Zakázané dohody > Dohody de minimis
Zákon o ochraně hospodářské soutěže zakazuje dohody mezi soutěžiteli, rozhodnutí jejich sdružení a jednání soutěžitelů ve vzájemné shodě (souhrnně „dohody“), jejichž cílem nebo výsledkem je narušení hospodářské soutěže. Současně však stanoví, že dohody, jejichž dopad na hospodářskou soutěž je zanedbatelný, nejsou považovány za zakázané. Skutečnost, že dohody, jejichž dopad na hospodářskou soutěž je zanedbatelný, nejsou považovány za zakázané... - Hospodářská soutěž > Zakázané dohody > Výměna informací mezi soutěžiteli
Výměna informací mezi soutěžiteli
Úřad obdržel v roce 2021 několik žádostí o stanovisko k poskytování a výměně různých typů informací a počítačově zpracovaných dat mezi soutěžiteli. Ačkoliv Úřad poskytuje závazná stanoviska pouze po provedeném správním řízení, rozhodl se k této problematice zpracovat obecné stanovisko, neboť si je vědom, že problematika poskytování dat a jeho přípustnost soutěžitele zajímá.
Úřad výměnu citlivých... - Hospodářská soutěž > Zakázané dohody > Sdružení soutěžitelů
Sdružením soutěžitelů se rozumí všechny formální i neformální svazy, spolky, asociace, komory, cechy, unie atd., které sdružují minimálně dva vzájemné konkurenty na trhu. Může jít o spolky existující zcela na dobrovolné bázi, ale i o komory svobodných povolání založené zákonem, které mají nezastupitelnou roli ve společnosti, neboť povinně sdružují všechny soutěžitele v oboru, působí v oblasti legislativy, vzdělávání, vědy atd.
Úřad existenci sdružení...
V aktualitách a tiskových zprávách 2589x
- Save the Date: ICN Unilateral Conduct Workshop se uskuteční v dubnu 2026 v Praze (13. 11. 2025)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže bude v příštím roce pořádat workshop Mezinárodní soutěžní sítě (International Competition Network – ICN) zaměřený na problematiku jednostranného jednání (zneužití dominantního postavení). Workshop se uskuteční v Praze ve dnech 15.-17. dubna 2026 - GTS může posílit své postavení na trhu (31. 8. 2006)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil dvě fúze na telekomunikačním trhu. Na základě dvou rozhodnutí ze dne 18. ledna 2006 získává společnost GTS Central European Holding B.V. možnost kontrolovat společnosti Contactel, Telenor Networks a NEXTRA Czech Republic. Stoprocentní obchodní podíl v Contactelu prodává společnosti GTS dánská firma TDC TOTALLOSINGER A/S. Společnosti Telenor Networks a NEXTRA pak novému vlastníkovi prodává norský TELECOM TELENOR SOLUTIONS AS - ÚOHS se rozhodl zahájit řízení s RWE Transgas (4. 9. 2006)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže se rozhodl zahájit správní řízení se společností RWE Transgas, a.s. Důvodem je možné zneužití dominantního postavení na trhu s plynem. Správní řízení bylo zahájeno 21. listopadu 2005 jak podle českého, tak podle unijního práva - Martin Pecina se setkal s předsedou ERÚ Fiřtem (4. 9. 2006)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Pecina se dnes v Brně setkal s předsedou Energetického regulačního úřadu Josefem Fiřtem - ÚOHS zahájil správní řízení s Albatrosem (18. 4. 2008)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zahájil dne 17. dubna 2008 správní řízení se společností Albatros. - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2013 (17. 2. 2014)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2014 informace o výši poskytnuté veřejné podpory za kalendářní rok 2013. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu (de minimis) či... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2014 (19. 3. 2015)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2015 informace o výši poskytnuté veřejné podpory za kalendářní rok 2014. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu (de minimis) či... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2015 (10. 3. 2016)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2016 informace o výši poskytnuté (tj. vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2015. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu... - Upozornění na blížící se termín pro poskytnutí informací o veřejných podporách vyplacených v roce 2016 (1. 2. 2017)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2017 informace o výši poskytnuté (tj. vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2016. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu... - Informační povinnost o výši vyplacené veřejné podpory za rok 2016 (16. 3. 2017)
Poskytovatel veřejné podpory je dle § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 215/2004 Sb., o úpravě některých vztahů v oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje, v platném znění, povinen poskytnout Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže do 30. dubna 2017 informace o výši poskytnuté (rozuměj vyplacené) veřejné podpory za kalendářní rok 2016. Předmětná informační povinnost se netýká opatření poskytnutých v režimu podpory malého rozsahu...
cs | en