Výsledky vyhledávání výrazu: futcoin net trustpilot Besuche die Website Buyfc26coins.com. Coins in Minuten da..NRac
Na stránkách 377x
- O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2023
Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
36
6
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
8
0
Významná tržní síla
5
0
Veřejné zakázky
35
4
Veřejná podpora
8
4
Všeobecné
11
1
Celkem
103
15
Počet... - Veřejné zakázky > Metodická činnost > Uskutečněné akce v rámci metodické činnosti > Přehled vybraných akcí v roce 2024
Dne 12. prosince 2024 se zástupce Úřadu zúčastnil Tematického setkání - "Vánoční À la carte aneb Zakázky na různé druhy služeb (FM, právní) a jak je soutěžit, které pořádala Asociace pro veřejné zakázky V rámci uvedeného setkání byl prezentován příspěvek, který obsahoval výběr rozhodovací praxe ÚOHS související s tématem setkání (veřejné zakázky na služby se zaměřením na facility management a právní služby).
Dne 25. listopadu 2024 zástupci... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na pevné širokopásmové sítě (čl. 52 GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pevné širokopásmové sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu s odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na mobilní sítě 4G a 5G (čl. 52a GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pasivních a aktivních prvků mobilní sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení. Pokud je realizována investice bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých nákladů odečte ex ante na základě... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Projekty musí splňovat kumulativní obecné podmínky slučitelnosti stanovené v odstavci 3. Kromě toho musí spadat do jedné z kategorií způsobilých projektů uvedených v odstavci 4 a musí splňovat všechny specifické podmínky slučitelnosti pro příslušnou kategorii stanovené v uvedeném odstavci. Výjimka podle odstavce 1 se vztahuje pouze na... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Poukázky na konektivitu (čl. 52c GBER)
Doba trvání režimu poukázek nesmí překročit tři roky. Platnost poukázek pro koncové uživatele nesmí překročit dva roky.
Způsobilé jsou tyto kategorie režimů poukázek:
a) poukázky, které jsou k dispozici spotřebitelům a malým a středním podnikům na předplatné nové širokopásmové služby nebo na upgrade stávajícího předplatného na službu poskytující rychlost stahování alespoň 30 Mb/s za podmínek v době provozní špičky, a to za předpokladu... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz sítě páteřního propojení.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním... - O Úřadu > Volná místa > Volná místa - jiné pozice > Datový analytik
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „ÚOHS“) nabízí studentům informatiky a statistiky (či obdobného zaměření), kteří mají zájem o hospodářskou soutěž a rádi by své znalosti prohloubili v této oblasti, neplacené stáže na pozici datového analytika s možností konzultace své závěrečné práce s odborníky ÚOHS.
Co u nás budete dělat?
provádět sektorové analýzy,
porovnávat a vyhodnocovat data v rámci různých hospodářských... - O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2024
1. Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
37
5
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
10
4
Významná tržní síla
14
1
Veřejné zakázky
41
7
Veřejná podpora
5
1
Přístup... - Informační centrum > Konference a semináře > Svatomartinská konference 2025
Termín konání: 5. a 6. listopadu 2025
Program 242 KB
Představení přednášejících a jejich prezentace
Tiskové zprávy:
6. 11. 2025 Svatomartinská konference 2025 řešila celoevropská témata i instituty české soutěžní politiky
6. 11. 2025 Na Svatomartinské konferenci byla předána ocenění za přínos ochraně hospodářské soutěže a za nejlepší studentskou diplomovou
5. 11. 2025 Úvodní slovo Svatomartinské konference 2025
3. 9. 2025 Svatomartinská...
V aktualitách a tiskových zprávách 2589x
- Informační list k novele zákona o významné tržní síle (25. 8. 2016)
Na počátku března tohoto roku vstoupila v účinnost dlouho diskutovaná novela zákona č. 395/2009 Sb., o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití. Uvedená novela (zákon č. 50/2016 Sb.) vnesla do původní právní úpravy výrazné změny - Informační list k novému zákonu o zadávání veřejných zakázek (30. 9. 2016)
K zítřejšímu dni, tedy 1. říjnu 2016, nabývá účinnosti nová právní úprava veřejných zakázek, zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek - Stručný průvodce zadavatele světem veřejných zakázek (21. 11. 2019)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže vydává v rámci svých informačních listů první díl průvodce zadáváním veřejných zakázek, který je určen zejména pro začínající či nepříliš zkušené zadavatele, ale také pro studenty či širší veřejnost - Druhy zadávacích řízení, kvalifikace a hodnocení nabídek jsou obsahem druhého dílu Stručného průvodce zadavatele (19. 12. 2019)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zveřejňuje druhý díl Stručného průvodce zadavatele světem veřejných zakázek - ÚOHS vydává třetí díl Stručného průvodce zadavatele (17. 3. 2020)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže vydává poslední díl Stručného průvodce zadavatele světem veřejných zakázek - Informační list k prvnímu roku předsedy Petra Mlsny v čele ÚOHS (15. 12. 2021)
V právě vydaném informačním listu shrnujeme nejdůležitější události, které se odehrály v průběhu prvního roku předsedy Petra Mlsny v čele Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže - Úřad vydal rozsáhlý informační list k novelizaci zákona o významné tržní síle (3. 5. 2023)
K 1. 1. 2023 nabyl účinnosti zákon č. 359/2022 Sb., jímž došlo k rozsáhlým změnám v zákoně č. 395/2009 Sb., o významné tržní síle a nekalých obchodních praktikách při prodeji zemědělských a potravinářských produktů, a to především v důsledku nutnosti transpozice směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/633 ze dne 17. dubna 2019 o nekalých obchodních praktikách mezi podniky v zemědělském a potravinovém řetězci - Nový informační list ÚOHS: Předmětem kartelu nemusí být jen ceny, ale i zaměstnanci (19. 5. 2023)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže vydal druhý letošní informační list s názvem „Soutěžní aspekty dohod na trhu práce“. Publikace se věnuje méně obvyklým druhům protisoutěžních dohod o sjednocení mezd a odměn nebo o nepřebírání zaměstnanců - Informační list Ochrana osobních údajů a hospodářská soutěž (12. 11. 2025)
Ochrana osobních údajů a soutěžní právo byly v minulosti vždy poměrně jasně oddělenými oblastmi, které neměly mnoho průsečíků. S rozvojem digitální ekonomiky se však tato situace změnila, přičemž dospěla až k aktuálnímu vzájemnému propojení a využívání synergií. Ochrana osobních údajů v oblasti hospodářské soutěže je nyní společným zájmem soutěžních úřadů i strážců osobních dat. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže společně s... - Sdružení soutěžitelů v hospodářské soutěži (7. 11. 2014)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže vydal letošní třetí číslo informační listů, tentokrát na téma sdružení soutěžitelů v hospodářské soutěži
cs | en