Výsledky vyhledávání výrazu: futcoin net trustpilot Besuche die Website Buyfc26coins.com. Coins in Minuten da..NRac
Na stránkách 377x
- O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2023
Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
36
6
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
8
0
Významná tržní síla
5
0
Veřejné zakázky
35
4
Veřejná podpora
8
4
Všeobecné
11
1
Celkem
103
15
Počet... - Veřejné zakázky > Metodická činnost > Uskutečněné akce v rámci metodické činnosti > Přehled vybraných akcí v roce 2024
Dne 12. prosince 2024 se zástupce Úřadu zúčastnil Tematického setkání - "Vánoční À la carte aneb Zakázky na různé druhy služeb (FM, právní) a jak je soutěžit, které pořádala Asociace pro veřejné zakázky V rámci uvedeného setkání byl prezentován příspěvek, který obsahoval výběr rozhodovací praxe ÚOHS související s tématem setkání (veřejné zakázky na služby se zaměřením na facility management a právní služby).
Dne 25. listopadu 2024 zástupci... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na pevné širokopásmové sítě (čl. 52 GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pevné širokopásmové sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu s odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na mobilní sítě 4G a 5G (čl. 52a GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz pasivních a aktivních prvků mobilní sítě.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení. Pokud je realizována investice bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním ziskem z investice. Provozní zisk se od způsobilých nákladů odečte ex ante na základě... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Podpora na projekty společného zájmu v oblasti transevropské infrastruktury pro digitální konektivitu (čl. 52b GBER)
Projekty musí splňovat kumulativní obecné podmínky slučitelnosti stanovené v odstavci 3. Kromě toho musí spadat do jedné z kategorií způsobilých projektů uvedených v odstavci 4 a musí splňovat všechny specifické podmínky slučitelnosti pro příslušnou kategorii stanovené v uvedeném odstavci. Výjimka podle odstavce 1 se vztahuje pouze na... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Poukázky na konektivitu (čl. 52c GBER)
Doba trvání režimu poukázek nesmí překročit tři roky. Platnost poukázek pro koncové uživatele nesmí překročit dva roky.
Způsobilé jsou tyto kategorie režimů poukázek:
a) poukázky, které jsou k dispozici spotřebitelům a malým a středním podnikům na předplatné nové širokopásmové služby nebo na upgrade stávajícího předplatného na službu poskytující rychlost stahování alespoň 30 Mb/s za podmínek v době provozní špičky, a to za předpokladu... - Veřejná podpora > Vybrané oblasti veřejné podpory > Podpora širokopásmového internetu > Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Podpora pro sítě páteřního propojení (čl. 52d GBER)
Způsobilé náklady jsou veškeré náklady na výstavbu, správu a provoz sítě páteřního propojení.
Maximální výše podpory na projekt se stanoví na základě soutěžního výběrového řízení uvedeného v odst. 6 písm. a). Pokud je realizována investice v souladu odst. 6 písm. b) bez soutěžního výběrového řízení, nesmí výše podpory přesáhnout rozdíl mezi způsobilými náklady a běžným provozním... - O Úřadu > Volná místa > Volná místa - jiné pozice > Datový analytik
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „ÚOHS“) nabízí studentům informatiky a statistiky (či obdobného zaměření), kteří mají zájem o hospodářskou soutěž a rádi by své znalosti prohloubili v této oblasti, neplacené stáže na pozici datového analytika s možností konzultace své závěrečné práce s odborníky ÚOHS.
Co u nás budete dělat?
provádět sektorové analýzy,
porovnávat a vyhodnocovat data v rámci různých hospodářských... - O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999 > Výroční zpráva o poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb. > 2024
1. Počet podaných žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti:
oblast
počet podaných žádostí
počet vydaných rozhodnutí
Hospodářská soutěž
37
5
Hospodářská soutěž a významná tržní síla
10
4
Významná tržní síla
14
1
Veřejné zakázky
41
7
Veřejná podpora
5
1
Přístup... - Informační centrum > Konference a semináře > Svatomartinská konference 2025
Termín konání: 5. a 6. listopadu 2025
Program 242 KB
Představení přednášejících a jejich prezentace
Tiskové zprávy:
6. 11. 2025 Svatomartinská konference 2025 řešila celoevropská témata i instituty české soutěžní politiky
6. 11. 2025 Na Svatomartinské konferenci byla předána ocenění za přínos ochraně hospodářské soutěže a za nejlepší studentskou diplomovou
5. 11. 2025 Úvodní slovo Svatomartinské konference 2025
3. 9. 2025 Svatomartinská...
V aktualitách a tiskových zprávách 2589x
- MPSV bylo pokutováno částkou 800 tisíc korun (7. 5. 2009)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) uložil svým prvostupňovým nepravomocným rozhodnutím ze dne 29. dubna 2009 pokutu 800 tisíc korun Ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV). Důvodem jsou závažné chyby ve veřejné zakázce na pomoc dlouhodobě nezaměstnaným na Ostravsku a Mostecku. Tendr v roce 2007 vyhrála společnost Cofet, a.s. s nabídkou cca 175 mil. korun včetně DPH. - MPSV bylo v obdobném případě znovu pokutováno (19. 6. 2009)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) uložil v krátké době nepravomocně již druhou pokutu Ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV). Důvodem byly závažné chyby ve veřejných zakázkách na pomoc dlouhodobě nezaměstnaným na Ostravsku a Mostecku. Obě zakázky zadávané v letech 2007 a 2008 získala společnost Cofet, a.s - Ústí nad Labem losovalo netransparentně (1. 7. 2009)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) uložil pokutu 300 tisíc korun Statutárnímu městu Ústí nad Labem. Důvodem jsou závažná pochybení při zadávání veřejné zakázky na I. etapu revitalizace městského centra. Rozhodnutí je nepravomocné, zadavatel se proti němu může odvolat k předsedovi ÚOHS - Pokuta 800 tisíc MPSV byla potvrzena (9. 12. 2009)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) Petr Rafaj svým druhostupňovým rozhodnutím potvrdil pokutu 800 tisíc korun Ministerstvu práce a sociálních věcí za chyby v případě zakázky z roku 2007 na „pomoc dlouhodobě nezaměstnaným na Ostravsku a Mostecku“. - Pokuta pro MPSV potvrzena (18. 2. 2010)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) Petr Rafaj potvrdil uložení pokuty 80 tisíc korun Ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV). Důvodem byly závažné chyby ve veřejné zakázce na „pomoc dlouhodobě nezaměstnaným na Ostravsku a Mostecku – prevence předlužení a jak z předlužení“. - Předseda ÚOHS potvrdil pokutu 9 000 000 Kč pro Vodovody a kanalizace Pardubice (2. 8. 2012)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Petr Rafaj potvrdil pokutu ve výši 9 milionů Kč pro zadavatele Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s., za porušení zákona při zadávání veřejné zakázky „Zhotovení stavebního díla Modernizace BČOV Pardubice“. - Zakázka na modernizaci trati Rokycany – Plzeň je v pořádku, potvrdil předseda ÚOHS (16. 7. 2013)
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Petr Rafaj zamítl rozklad společnosti SKANSKA a. s. proti prvostupňovému rozhodnutí ve věci veřejné zakázky Správy železniční dopravní cesty na modernizaci trati Rokycany – Plzeň. Předseda ÚOHS tak potvrdil prvostupňové rozhodnutí z dubna 2013, podle kterého zadavatel zákon o veřejných zakázkách neporušil, když jako nejvhodnější vybral společnou nabídku akciových společností Metrostav a Subterra - Nabídkové ceny na výstavbu dálnice D3 byly hodnoceny netransparentně (5. 12. 2013)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže vydal 4. prosince 2013 dvě prvostupňová rozhodnutí týkající se veřejných zakázek Ředitelství silnic a dálnic ČR "Dálnice D3 0309/III Borek - Usilné" a "Dálnice D3 0308C Veselí nad Lužnicí - Bošilec - Pražský dopravní podnik hodnotil nabídky na dostavbu metra netransparentně (3. 9. 2015)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže na základě správního řízení zahájeného z moci úřední uložil Dopravnímu podniku hlavního města Prahy pokutu ve výši 8,5 milionu korun za správní delikt, kterého se jako zadavatel veřejné zakázky na prodloužení trasy A metra dopustil tím, že nedodržel postup stanovený zákonem o veřejných zakázkách a v zadávací dokumentaci nestanovil transparentně způsob hodnocení nabídek podle dílčího hodnotícího kritéria „plán organizace výstavby“ - Nejvyšší správní soud definitivně potvrdil chyby bývalého vedení MMR při digitalizaci stavebního řízení (30. 6. 2025)
Nejvyšší správní soud v minulém týdnu svým rozsudkem definitivně potvrdil, že Úřad pro ochranu hospodářské soutěže rozhodoval správně o zakázce na digitalizaci stavebního řízení. Úřad kvůli netransparentním zadávacím podmínkám zadávací řízení zrušil. Po tomto rozhodnutí se ÚOHS stal terčem silného nátlaku ze strany někdejšího vedení ministerstva i s ním spojené politické strany. Chyby v postupu ministerstva potvrdil v minulosti Krajský soud v Brně...
cs | en