Výsledky vyhledávání výrazu: formuláře
Na stránkách 310x
- O Úřadu > Vedení Úřadu > Ředitelé
Mgr. Mojmír Florian
ředitel Odboru veřejných zakázek II
Vysokoškolské vzdělání na Univerzitě Karlově v Praze, udělen titul Mgr.
Po skončení studia pracoval v advokacii a na Úřadu městské části Praha 2. V roce 2012 nastoupil na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, na místo ředitele Odboru veřejných zakázek II byl jmenován v roce 2014.
Mgr. Tereza Fryčarová.
ředitelka Odboru přístupu k dopravní infrastruktuře
Vysokoškolské vzdělání na... - Veřejné zakázky > Metodická činnost > Uskutečněné akce v rámci metodické činnosti > Přehled vybraných akcí v roce 2024
Dne 12. prosince 2024 se zástupce Úřadu zúčastnil Tematického setkání - "Vánoční À la carte aneb Zakázky na různé druhy služeb (FM, právní) a jak je soutěžit, které pořádala Asociace pro veřejné zakázky V rámci uvedeného setkání byl prezentován příspěvek, který obsahoval výběr rozhodovací praxe ÚOHS související s tématem setkání (veřejné zakázky na služby se zaměřením na facility management a právní služby).
Dne 25. listopadu 2024 zástupci... - O Úřadu > Historie Úřadu
Zákon České národní rady č. 173/1991 Sb. ze dne 26. dubna 1991 zřídil Český úřad pro hospodářskou soutěž, který zahájil činnost k 1. červenci 1991. Sídlem Úřadu se nestala Praha, jako centrum všech orgánů státní správy, ale Brno, což mělo deklarovat nezávislost rozhodování. V roce 1992 byl tento úřad nahrazen Ministerstvem pro hospodářskou soutěž. Změna byla odůvodněna tehdy probíhající ekonomickou transformací a především úlohou, kterou Ministerstvo... - Veřejná podpora > Služby obecného hospodářského zájmu (SOHZ) a aplikace Sběr dat
V případě služeb obecného zájmu se nejedná o klasické služby poskytované na trhu, ale o služby, které se vyznačují svým zvláštním charakterem. Tyto služby jsou obvykle zajišťovány státem, kraji či obcemi ve veřejném zájmu (tzn. v zájmu veřejnosti) a specifickým znakem těchto služeb je fakt, že pokud by nebyly finančně podporovány veřejnými subjekty, nebyly by poskytovány na trhu vůbec nebo by byly poskytovány v nižší kvalitě či rozsahu. Opodstatněnost... - Veřejná podpora > Definiční znaky veřejné podpory
Každý, kdo chce posoudit, zda konkrétní opatření zakládá veřejnou podporu, by si měl položit následující otázky:
1. Je podpora poskytnuta státem nebo z veřejných prostředků?
Pojem státní podpory se vztahuje na jakoukoli přímo či nepřímo poskytnutou výhodu financovanou ze státních prostředků, poskytnutou státem jako takovým nebo zprostředkujícím subjektem jednajícím na základě svěřených pravomocí.
Základním předpokladem pro naplnění tohoto definičního... - O Úřadu > Informace podle zákona č. 106/1999
Přehled informací podle zákona č. 106/1999 Sb. a Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě
1. Úplný oficiální název povinného subjektu:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) byl zřízen s účinností od 11. října 1996 zákonem č. 273/1996 Sb., kterým byla stanovena... - Informační centrum > Konference a semináře > Uskutečněné akce > Svatomartinská konference 2012 (13. a 14. 11.)
Fotogalerie
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže pořádá již šestou podzimní Svatomartinskou konferenci, která se bude konat ve dnech 13. a 14. listopadu 2012 v zasedacím sále ÚOHS.
Svatomartinská konference bude výbornou příležitostí k získání aktuálních informací o nejvýznamnějších událostech z oblasti českého, evropského a celosvětového soutěžního práva a politiky, které se odehrály v uplynulém roce. Bude zároveň místem setkání českých... - Informační centrum > Konference a semináře > Uskutečněné akce > 20 let Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (29. 11. - 1. 12. 2011) > Fotogalerie
29. 11. 2011 632 KB 669 KB 2.6 MB 2.5 MBSlavnostní zahájení 5 MB 744 KB 5.1 MB 2.6 MB 5.8 MB 3.3 MB 6.4 MB 2.7 MB 2.3 MB 2.4 MB30. 11. 2011Panel 1: Co nového v hospodářské soutěži 573 KB 625 KB 3.7 MB 5.4 MB 4.4 MB 738 KBPanel 2: Více ekonomický přístup 5.5 MB 3.7 MB 5 MB 3.6 MB 2.4 MB 4.9 MBPanel 3: Soukromé prosazování soutěžního práva 4.3 MB 2.8 MB 3 MB 3.9 MB 2.4 MB 3.9 MB 2.6 MB 4.6 MBPanel... - Informační centrum > Konference a semináře > Uskutečněné akce > Svatomartinská konference 2012 (13. a 14. 11.) > Fotogalerie 2012
úterý 13. 11.Zahájení 4.9 MB 5.3 MBPanel I: Co nového v hospodářské soutěži? 5.8 MB 5.9 MB 1 MB 1.3 MB 703 KB 5.3 MB 5 MB 6.2 MBPanel II: Dozor nad orgány veřejné správy 5.5 MB 5.4 MB 657 KB 5.3 MB 1.3 MB 1.1 MBPanel III: Ekonomický přístup v síťových a regulovaných odvětvích 4.9 MB 5.8 MB 4.7 MB 5.3 MB 5.3 MB 4.5 MBstředa 14. 11. Panel I: Soutěžitel jako hospodářská jednotka 5.5 MB 1.1 MB 5.5 MB 5.6 MB 3.2 MB 1.6 MBPanel... - Informační centrum > Konference a semináře > Uskutečněné akce > Svatomartinská konference 2013
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže pořádá již sedmou podzimní Svatomartinskou konferenci, která se bude konat ve dnech 12. a 13. listopadu 2013 v zasedacím sále ÚOHS.
Svatomartinská konference bude výbornou příležitostí k získání aktuálních informací o nejvýznamnějších událostech z oblasti českého, evropského a celosvětového soutěžního práva a politiky, které se odehrály v uplynulém roce. Bude zároveň místem setkání českých i zahraničních...
V aktualitách a tiskových zprávách 2330x
- Příprava novely Nařízení Komise č. 69/2001 ze dne 12. 1. 2001 o použití čl. 87 a 88 Smlouvy ES na podporu de minimis (20. 10. 2006)
Návrh Nařízení zvyšuje strop, pod kterým je podpora považována za podporu, která nesplňuje všechna kritéria stanovená čl. 87 odst. 1 Smlouvy o založení Evropských společenství a nepodléhá tak oznamovací povinnosti vůči Evropské komisi. - Návrh blokové výjimky pro oblast národní regionální investiční podpory (20. 10. 2006)
Návrh Nařízení Komise o použití čl. 87 a 88 Smlouvy ES na vnitrostátní regionální investiční podporu je v souladu se zněním nových Pravidel pro národní regionální podporu a nezavádí žádné dodatečné podmínky vztahující se např. k minimální výši investice, snížení procentuální míry podpory apod. - Bloková výjimka pro oblast národní investiční regionální podpory vyhlášena v Úředním věstníku Evropské unie (3. 11. 2006)
Evropská komise přijala dne 24. 10. 2006 Nařízení č. 1628/2006, o použití čl. 87 a 88 Smlouvy na vnitrostátní regionální investiční podporu. - Poskytování podpory de minimis podle Nařízení Komise č. 1998/2006 ze dne 15. 12. 2006, o použití článků 87 a 88 Smlouvy o ES na podporu de minimis (10. 1. 2007)
S ohledem na vypršení platnosti nařízení Komise č. 69/2001, o použití čl. 87 a 88 Smlouvy o ES na podporu de minimis ke dni 31. 12. 2006 přijala Komise nařízení, nově upravující podmínky, za kterých lze poskytnout podporu de minimis. Nařízení zohledňuje dosavadní vývoj inflace a hrubého domácího produktu ve Společenství. - ÚOHS zajistil nediskriminační přístup ke smuteční obřadní síni ve Stříbře (16. 12. 2024)
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže šetřil podnět provozovatele pohřebních služeb se sídlem v Mariánských Lázních ve věci možného porušení zákona o ochraně hospodářské soutěže (ZOHS) odmítnutím přístupu ke smuteční obřadní síni ve Stříbře nájemkyní této obřadní síně - Stanovení nové základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby (8. 12. 2017)
V souladu se Sdělením o revizi metody stanovování referenčních a diskontních sazeb (Úřední věstník C 14, 19. 1. 2008, str. 6) upravila Evropská komise výši základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby v České republice. Nová základní sazba ve výši 0,75 % je účinná od 1. 1. 2018 - Stanovení nové základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby (8. 2. 2018)
V souladu se Sdělením o revizi metody stanovování referenčních a diskontních sazeb (Úřední věstník C 14, 19. 1. 2008, str. 6) upravila Evropská komise výši základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby v České republice. Nová základní sazba ve výši 0,95 % je účinná od 1. 3. 2018 - Stanovení nové základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby (7. 5. 2018)
V souladu se Sdělením o revizi metody stanovování referenčních a diskontních sazeb (Úřední věstník C 14, 19. 1. 2008, str. 6) upravila Evropská komise výši základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby v České republice. Nová základní sazba ve výši 1,12 % je účinná od 1. 6. 2018 - Stanovení nové základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby (17. 9. 2018)
V souladu se Sdělením o revizi metody stanovování referenčních a diskontních sazeb (Úřední věstník C 14, 19. 1. 2008, str. 6) upravila Evropská komise výši základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby v České republice. Nová základní sazba ve výši 1,41 % je účinná od 1. 10. 2018 - Stanovení nové základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby (12. 11. 2018)
V souladu se sdělením o revizi metody stanovování referenčních a diskontních sazeb (Úřední věstník C 14, 19. 1. 2008, str. 6) upravila Evropská komise výši základní sazby pro výpočet referenční a diskontní sazby v České republice. Nová základní sazba ve výši 1,80 % je účinná od 1.12.2018
cs | en